Студенти Економског факултета у обиласку компаније „Nelt”

Компанија Nelt је, у понедељак 20. децембра, угостила наше студенте у просторијама своје централе, у Добановцима, а поред самих интерактивних предавања, студенти су имали прилику да обиђу магацин компаније, као и фабрику дечје хране.

Обилазак је био организован у оквиру предмета Трговински менаџмент, па су наше колеге, поткрепљене предзнањем, пратиле предавања и учествовале у радионицама.

Посету је отворио потпредседник Nelt holding-a – Дарко Лукић, који је упознао студенте са основним циљевима и вредностима компаније. Уследио је преглед учинака, где је потпуно транспарентно разговарано о успеху Nelt Group-а протекле године, о будућим плановима и пројектима, али и анализи стратегије, која лежи у вези дистрибуције и продаје. „Управо то је оно што издваја Nelt – он је логистички ефикасан. То му је конкурентска предност у односу на већину прозвођача и зато смо постигли успех у продаји и квалитетном излагању производа у преко тридесет хиљада објеката“ – закључио је Дарко. Још једна значајна ствар која истиче ову компанију јесте управо дугорочна перспектива. Nelt је приватна, породична компанија која следеће године прославља свој 30. рођендан.

Затим је уследило динамично предавање менаџерке продаје Иване Стевановић, у коме је сликовито објаснила нашим студентима организациону структуру Nelt holding-a и увела их у организационе целине продаје. Једна од поменутих тема, која је нашим колегама била посебно инспиративна, тицала се способности и задужења које посао успешног Key account manager-а носи са собом. Ивана је истакла учење, развој и улагање у људе као примарни задатак одрживог пословног окружења и тиме инспирисала студенте, који су је помно слушали, да оснаже своју вољу и једног дана, као дипломци једног од најпрестижнијих факултета у региону,  бирају позиције са циљем да њихов посвећен рад на пројектима остави печат у привреди и буде адекватна инспирација будућим генерацијама.

Квалитетно време у просторијама компаније завршено је радионицом Иване Идеи Тодорић, Супервизором за запошљавање и селекцију запослених компаније Nelt, на тему „Покидај свој први интервју!“. Једна од врло значајних, али ретко обрађених тема на било којим студијама је управо ова. Можда зато што не постоји адекватна обука за тако нешто, већ је важно да регрутер препозна ваше индивидуалне вредности, као оне које ће компанији донети значајне учинке.  “Суштина је да ви препознате нас као жељеног послодавца и ми вас као жељеног кандидата”, закључила је Ивана, а затим охрабрила студенте да јој се добровољно придруже у симулацији једног интервјуа, који су касније сви заједно коментарисали.

 

Уследио је обилазак једног од четири регионална складишта компаније које представља срце логистичке ефикасности Nelt-а, захваљујући приступу најновијим технологијама у тој области, као што су:

–   WМС систем кроз који је све евидентирано, па у сваком тренутку имамо комплетну пративост артикла.

–   Handheld уређај и Pick-by-Voice савремени модел одвајања робе, где пикер има слушалице, па су му руке слободне и може да буде продуктивнији.

На самом крају, Mаркетинг директорка Милица Ђукић, дочекала нас је у фабрици дечје хране и одржала изванредно предавање о Nutrino бренду, детаљно објаснивши начин на који маркетиншка кампања овог бренда функционише. Колеге су имале прилику и да испробају саме производе и поделе свој утисак о њему, али и запажање о ефикасности кампање.