У склопу иницијативе компаније Imlek за подршку и сарадњу са образовним институцијама, потписан је Меморандум о сарадњи између компаније и Економског факултета у Београду. Ова остварена сарадња је многоструко корисна и за Факултет али и за студенте нашег факултета, које очекују гостујућа предавања, радионице, стручне праксе, различите студије случаја и друге активности.
Као део ове иницијативе, у среду, 29. новембра, у организацији Центра за сарадњу са привредом, Јован Бугарчић, директор Маркетинга, и Јасмина Тријић, сениор бренд менаџер, одржали су гостујуће предавање на Економском факултету. Тема предавања била је „Како настају рекламне кампање” и студенти су имали прилику да се кроз примере из праксе упознају са корацима у настајању кампања – како се постављају циљеви рекламних кампања, шта је то креативни бриф и на који начин се најбоље конципира, која је улога бренд менаџера и слично.
Овим путем се захваљујемо нашим драгим гостима и свим студентума који су предавању присуствовали. Радујемо се новим заједничким пројектима и даљој сарадњи.