Прилагођавање купцима је кључно за дугорочни пословни успех

О пракси компаније Нелт у менаџменту односа са купцима гостујуће предавање је одржао Бојан Булатовић, менаџер продаје сектора Modern Trade компаније Нелт, заједно са Димитријем Маричићем – Key Account менаџером и нашим бившим студентом, представљајући кључне аспекте пословања.

Компанија Нелт, са традицијом дугом преко 30 година, данас је водећи систем у Србији и у региону у дистрибуцији и логистици робе широке потрошње, фармацеутских и козметичких производа, као и дуванских производа.У последње четири године компанија Нелт остварила је десетоструки раст промета. Господин Булатовић је нагласио важност SWOT анализе као алата за доношење стратешких одлука, и указао на значај адекватне цене како би се задржала конкурентност.

„Најскупљи артикал у продавници је онај без јасно означене цене, јер без ње производ остаје неприметан за купца,“ додао је. Поред цене, кључну улогу има и позиција артикла на полици, као и разумевање специфичних потреба сваког купца.

У преговорима је важно препознати различите улоге купаца на тржишту, њихове интерне циљеве и профиле потрошача. Припрема и разумевање клијента чине 90% успеха. Различите жеље купаца захтевају прилагођене приступе, а погодити њихове потребе заједнички је циљ.